| Schinkel voor de onderwijsprijs? | |
|
|
Author | Message |
---|
Hidde
Number of posts : 42 Age : 39 Localisation : Rotterdam Registration date : 2007-05-09
| Subject: Schinkel voor de onderwijsprijs? Wed May 09, 2007 4:43 pm | |
| Ik heb tijdens cultuursoc eea gehoord over een paar mensen die Schinkel wilden voordragen voor de onderwijsprijs.
Is daar nog iets mee gebeurd?
Last edited by on Wed May 09, 2007 5:02 pm; edited 1 time in total | |
|
| |
Ewout
Number of posts : 76 Age : 36 Localisation : Maassluis Registration date : 2007-05-09
| Subject: Re: Schinkel voor de onderwijsprijs? Wed May 09, 2007 4:54 pm | |
| | |
|
| |
Youri Admin
Number of posts : 50 Age : 34 Localisation : Hellevoetsluis Registration date : 2007-05-08
| Subject: Re: Schinkel voor de onderwijsprijs? Wed May 09, 2007 4:55 pm | |
| Hij is volgens mij wel voorgedragen, misschien, maar eigenlijk weet ik het niet meer zeker. | |
|
| |
Hidde
Number of posts : 42 Age : 39 Localisation : Rotterdam Registration date : 2007-05-09
| Subject: Re: Schinkel voor de onderwijsprijs? Wed May 09, 2007 5:02 pm | |
| - Ewout wrote:
- Waarom in hemelsnaam?
Volgens mij dragen mensen andere mensen voor voor prijzen als ze vinden dat die mensen erg goed zijn. Kan me vergissen. | |
|
| |
Ewout
Number of posts : 76 Age : 36 Localisation : Maassluis Registration date : 2007-05-09
| Subject: Re: Schinkel voor de onderwijsprijs? Wed May 09, 2007 5:49 pm | |
| Hidde.. dankjewel voor deze briljante uitleg, misschien dat je me ook het vervolg kunt geven met een daadwerkelijk antwoord op mijn vraag. Namelijk waarom mensen Schinkel dan zon held vinden. | |
|
| |
Hidde
| Subject: Re: Schinkel voor de onderwijsprijs? Wed May 09, 2007 6:40 pm | |
| Eh, humor, uitdagende colleges, duidelijke uitleg, interessant theoretisch denker? Opzuigen naar een docent? Geen idee, ik ben niet met het idee gekomen. | |
|
| |
Ewout
| Subject: Re: Schinkel voor de onderwijsprijs? Wed May 09, 2007 6:46 pm | |
| Hmm het was niet mijn vriend in ieder geval, geen bijzondere docent. | |
|
| |
Wendy
Number of posts : 19 Age : 37 Registration date : 2007-05-09
| Subject: Re: Schinkel voor de onderwijsprijs? Wed May 09, 2007 9:57 pm | |
| Ik vond Schinkel de beste docent die we tot nu toe hebben gehad. Hij stelt veel vragen waardoor je zelf gaat nadenken waarna hij het weer aanvult met zijn kennis. Tevens vind ik hem niet zo'n regeltjesneuker. Tugba had een stukje geschreven met waarom hij de onderwijsprijs moet krijgen. Ze vroeg enkele mensen waarvan ze wist dat die hem ook wel ok vonden, het aan te vullen.
Wie vinden jullie dan de beste docent tot nu toe? | |
|
| |
Alka
Number of posts : 83 Age : 36 Localisation : Rotterdam/Schijndel Registration date : 2007-05-09
| |
| |
Justin
Number of posts : 32 Age : 40 Localisation : Rotterdam/Rotterdam Registration date : 2007-05-09
| Subject: Re: Schinkel voor de onderwijsprijs? Thu May 10, 2007 12:26 pm | |
| | |
|
| |
Wendy
Number of posts : 19 Age : 37 Registration date : 2007-05-09
| Subject: Re: Schinkel voor de onderwijsprijs? Tue May 15, 2007 2:02 pm | |
| Jij hebt niet mee gedaan met dat vak. Sukkel | |
|
| |
Tugba
Number of posts : 4 Registration date : 2007-05-16
| Subject: Re: Schinkel voor de onderwijsprijs? Wed May 16, 2007 11:06 pm | |
| Yeps Schinkel is voorgedragen voor de Onderwijsprijs, voor verdere info en argumentatie zie Wendy! Maar kort gezegd: reden van mijn kant is; als we iemand kunnen voordragen moeten we dat zeker doen en het initiatief nemen. Veel baggage en vergelijkingmateriaal heb je na een paar maanden natuurlijk niet. Maar tot zo ver vond ik Schinkel de meest inspirerende docent. | |
|
| |
Hidde
| Subject: Re: Schinkel voor de onderwijsprijs? Thu May 17, 2007 12:03 am | |
| - Tugba wrote:
- Yeps Schinkel is voorgedragen voor de Onderwijsprijs, voor verdere info en argumentatie zie Wendy!
Maar kort gezegd: reden van mijn kant is; als we iemand kunnen voordragen moeten we dat zeker doen en het initiatief nemen. Veel baggage en vergelijkingmateriaal heb je na een paar maanden natuurlijk niet. Maar tot zo ver vond ik Schinkel de meest inspirerende docent. inspirerend nog wel? Omdat hij knap en briljant is, of omdat hij je aan het denken zette? | |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: Schinkel voor de onderwijsprijs? | |
| |
|
| |
| Schinkel voor de onderwijsprijs? | |
|